CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
Page Graphics, Tumblr Graphics

Followers

Sunday 8 May 2011

Gemuk yg Kurus.

Benda ini antara benda wajib utk para smexxy ladies utk fikirkan. Berat naik..risau..berat turun...pun risau jugak.. PELIK tp inilah HAKIKAT.

"SIGH"
Aku pun bole dikatakn gemuk jgak..suatu ketika dlu la..
aik..jadi skrg ni kira kurus la? haha..prasan!
skrg xla kurus sgt..tp bole lah..asal sihat..
tp dlu i hav to admit..mmg sgt2 gemuk..
almost 65kg!! believe it or not!!
hahaa....time tu zaman hbis SPM..
mmg makan x ingat dunia..
Kekeke..tp skrg ni..kena jaga badan....
bru saham up skit! hahaha

Mcm2 la org offer..
siap ada yg suru try produk "H" bkn nama sebenar..
aku tau bnda tu mmg ajaib mujarab..tp duit tarak ada maaa
smata2 mau kurus, setiap bulan hbis RM1++ - 2 ++...
mna sanggup weii...
aku xkaya...xmampu beli..sorila kwn2..
tp aku try guna cara yg memenatkan tp berhasil and free!!
haha..exercise and kurangkn mkn daging...kurang kn portion mkn stiap hari..
oleh sebab aku suka menari, aku menari utk kurus..
sambil buat bnda yg kta suka, smbil exercise..kan bgus..
lgpun, sepa ckp gemuk xbole menari?
nononono..ive been to dance battle before..
and byk jgak yg agak berisi pndai menari time tu..
talent xkan terbatas sebab berat badan
tgk dkt super junior..antara main dancer dia berisi jugak..
pa2 pun, buat yg terbaik utk diri and tawakal..
insyallah kurus.
ala...gemuk pun sepa peduli..yg penting sihat and gembira kn?
aku bahagia dgn berat bdn aku..dgn diri aku sendiri..
so....yoyo..cekiawutttttttt!!

biar gemuk kurus yg penting aku sihat!

By FaA Jae

0 comments: