CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
Page Graphics, Tumblr Graphics

Followers

Tuesday 23 August 2011

Berbuka puasa dgn bakal pengantin


Align Centre
sepanjang cuti ni, mcm2 kad jemputan mmber aku dpt..jemputan kahwin
aku bila lagi??
hahaha...lambat lg dowhhh...calon pun blum ada..
dpendekn crita, br2 ni..mmber2 sek men dlu reunion buat boka puasa sm2..
tp xrmai yg datang coz majoriti blum balik cuti lg..
tp kali ni, ktorg reunion special skit
coz kami mau raikan skali one of our chingu yg xlama lg mau naik pelamin
tmpat berbuka = OLD TOWN (menurut cdgan Zarul CIO) haha
dkt tmpt kmi ni mmg xbyk pilihan utk berbuka..
tp OLDTOWN pun ok maaaa...
mcm2 crita tem zman bodak2 dlu kluar..
part posing2 utk bgmbr bajet bagus tu..mmg segmen wajib ada..
lpas mkn + solat, kmi trus smbung ke next agenda..
BOWLING~~~
aku ni mmg bab2 baling bola besi tu mmg msuk longkang ..
it is a match between team boys VS girls..
tp para jejaka tem tu xgentlemen la...
dorg kalah kn kmi dgn point 1++ vs 5+
ceh.....terror la tu kalahkn kaum hawa? haha..kidding!
pa2pun, enjoy la jgak kluar dgn drg..
oya, lupa mau perkenalkn bkal pengantin..
namanya nurur rahmah..orgnya comel jak..
pa2pun, slamat pengantin baru
insyaallah Rahmah n bkal hubby akn bkhwin pada 3/9/11
tp aku xdpt dtg la tem tu coz balik kmpung..
sob..sob.. T.T
sorry xdpt datang mah...cepat2 dpt anak..
nnti insyaallah aku dtg tem kenduri cukur jambul ank!!
<3

jan&irul senyum kekenyangan

nilah bkal pengantin, yg pkai tudung merah..comel kn? yg pkai bju merah tu supplier crita korea aku

senyum sokmo lpas men lontar2 bola besi

ngeeee...gigi sepa lg puti??



By FaA Jae

0 comments: