CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
Page Graphics, Tumblr Graphics

Followers

Tuesday 23 August 2011

Jumpa IU dan kekasih hati




daddong!
haha...sorila..ni bkn article IU marshmallow tu
ni psl one of my bestie yg muka ala2 IU..
perangai pun lebi kurang mcm Kim PilSuk
ni last min pya plan, gathering mmber kamceng tem zmn sek rendah
haha..
tmpat = Restaurant Seafood d Anjung Ketam
manusia yg datang

IU - Ifah yg comel (baju purple)
Suzy - Zai yg cantik ( tdung itam dkt blkg)
Sulli - Fad yg anggun ( baju pink tudung htam)
PEMINAT SETIA IU SUZY YOONA - aku ( cardi merah puti)

sementara tgu azan bkumandang utk buka puasa,
pa lg? sesi bgmbar la..haha..
DSLR xda, pkai hp pun bole maaaa
view dkt tmpat tu mmg cntik..
tepi laut..ROMANTIK!!
time tu lg matahari mau tbenam..wuaaaa...mmg cantik!

view dblkg lawa..aku n IU brebut mau bgambar

bab mkan..mm..mcm2 kmi order
ketam masak telur masin pling sedap!!!
ada udang, ikan, sayur, sotong
tp jgn risau..suma hbis d licinkn oleh kmi..ngeee

-bgmbar stelah kekenyangan-

lpas mkn, bab bgosip..gossip girl!
ketawa n ketawa...mmg exercise otot perut ni..
tp mmg best la mngimbau kenangan dlu2..
lgpun kmi suma jrg dpt kumpul..
tp Ifah dgn Fad buat sketsa annoyin orange pling DAEBAK
aku n zai mampu ketawa smpi air mata mngalir. (hiperbola juga aku ni)
tp mmg best la jmpa bestie lama..
lpas ni, keep in touch k dear suma..
love ya~~

posing copy n paste

ps--- aku curik gmbar dr fb Zai&Fad..

By FaA Jae

0 comments: