CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
Page Graphics, Tumblr Graphics

Followers

Tuesday 9 August 2011

Manyak penat oooooo


FUH
Byk dugaan ari ni
Awal2 pagi aku ada appoitment
N yg lebih mengeruhkn keadaan,
Kenderaan suma dipakai..
CIS
So, aku tpksa jalan kaki utk selesaikn urusan aku
Mau dkata jauh tmpt tu, xla juga..
tp klu bulan posa+cuaca panas+anjing yg mnunggu utk mengejar mangsa(@#$#%$)
Mmg la mencabar minda+fizikal
hahaha..lebi2 pula aku ni.
Lepas tu, suda la smlman aku xtdur gara2 baca novel
Layan jiwang mlm2! haha
Lepas subuh bru tdur
Salah aku juga...sepa suru layan novel mlm2 smpi xtdur?
Wakakaka..
Nasib baik time jalan kaki td aku tjumpa mmber kamceng aku tem bodak2 dlu..
So, aku pun xtau malu tumpang keta dia
hahaha.....thx ZAI <3
Ptg ni aku kena uruskn utk buat persiapan majlis berbuka esok
penat penat penat!
harap2 penat aku ni dpt tolong aku buat skit lemak2 d badan tu..
think positif!! :p

agak2 mcm ni la rupa aku before n after bump dgn zai yg baik hati. :)

By FaA Jae

0 comments: